کدبانو

روزمرگی یک بانو

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

متن های آموزنده

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ق.ظ

🌙🐠 باختن یک رویداد است، اما بازنده بودن یک مدل ذهنی است. 


🌙🐠 بخت خوش یک رویداد است، اما خوشبختی یک مدل ذهنی است. 


🌙🐠 تنها ماندن یک رویداد است، اما  تنهایی یک مدل ذهنی است. 


🌙🐠مجبور شدن یک رویداد است، اما باور به جبر یک مدل ذهنی است. 


🌙🐠 تغییر کردن یک رویداد است، اما در جستجوی تغییر بودن یک مدل ذهنی است. 


⭐️زنده بودن یک رویداد است، اما زندگی کردن یک مدل ذهنی است. 


🐬حواسمان باشد که... 


رویدادها را ما انتخاب نمی‌کنیم 


🐬ولی مدل‌های ذهنیمان را خودمان می سازیم.




❄❄❄❄❄


👣اگر کسی بخواهد قسمتی از زندگی شما باشد، حتما خواهد بود.


👣پس برای کسی که تلاشی برای ماندن نمی کند.


👣خودتان را به زحمت نیندازید تا جایی را برایش نگه دارید! بگذارید بِرود ..


👑 


❄❄❄❄❄




👁‍🗨این متن ارزش انتشار و آگاهی دارد 👁‍🗨


💜 ما به دنیا آمده ایم تا عشق و خلاقیت خداوند را ادامه دهیم

💜مواظب سخنان خود باشید آن ها خلاق هستند

💜ساده ترین کار در جهان این است که خود باشی و سخت ترین کار در جهان این است که کسی باشی که دیگرانت بخواهند

💜 اندیشه حقیر انسان را حقیر نگه می دارد !

💜پشتکار تنها مرز میان شکست و ناکامی است

💜 دست شکسته ات را داخل آستین پنهان کن و صدای خنده ات را به گوش همه برسان

💜 کامیابی تو ویژگی هایی دارد که حتی دوستان نزدیکت را ناراحت می کند

💜می دانی راز شکست چیست؟ راضی کردن همگان!

💜هرگز با کران پچ پچ نکن و به کوران چشمک نزن !

💜دو گروه قادر به تغییر افکارشان نیستند : احمق ها و مردگان

💜اعتراف به ایمان یک انسان در عمل اوست نه در گفته هایش

💜 شادی دلیلی نمی طلبد این ناشادی است که دلیل می خواهد

💜 بگذار کارهایت یک راز باقی بماند فقط نتایج را به مردم نشان بده

💜ترس از رنج بدتر از خود رنج است !

💜 علت جرات نداشتن ما دشواری امور نیست ، چون جرات نداریم امور دشوار می نمایند !

💜یکی از این روزها هیچ یک از این روزها نیست ، امروز روزی است که باید کاری بزرگ را آغاز کنی !

💜بهتر است روی کف پاهایمان بمیریم تا روی زانوانمان زندگی کنیم !

💜اگر تو اشتباهی مرتکب نشده ای مفهومش این است که تلاشی کامل و صد در صد هم نداشته ای

💜قابل اعتماد بودن ارجمندتر از مورد علاقه بودن است

💜مانند توپ پلاستیکی باشید که هر چه محکمتر به زمین می خورد بالاتر می رود !

💜اذهان بزرگ فرصت ها را به وجود می آورند ، اما دیگران منتظر فرصت می نشینند !

💜برای رسیدن به هر هدف بزرگ و ارزشمند امروز تنها روزی است که وجود دارد !

💜برای رسیدن به شادکامی همیشه امید بهترین را داشته باش و برای بدترین آماده باش !

💜انسان موفق کسی است که می تواند با آجرهایی که دیگران برایش پرتاب می کنند بنیادی محکم بنا کند

💜این فرمول را به خاطر بسپار : نه بار زمین بخور ، ده بار برخیز !



👑 بخشی از کتاب لطفا گوسفند نباشید



❄❄❄❄❄



✍ﭼﻨﺎﻥ ﺯﻧﺪﮔی 

     ﺭﺍ ﺳﺨﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﯾﻢ 

     ﮔـﻮیی ﺳﺎﻝ ﻫﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﯿﻢ!


🕊ﮐـﺎﺵ ﯾﺎﺩ ﺑگیریم ، 

     ﺭهـﺎ ﮐﻨﯿﻢ ، ﺑﮕﺬﺭﯾﻢ ، 

     ﮔﺎﻫﯽ ﺑـﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ ...


🕊ﺩﻝ ﺑـﻪ ﺳﺎﺣﻞ ﻧﺒﻨﺪﯾـﻢ، 

     ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻦ ﺑﻪ ﺁﺏ ﺯﺩ ...


🕊ﻣﺎ ﺑﻪ ﺁﺭﺯﻭﻫــﺎﯾﻤــﺎﻥ 

     ﯾﮏ ﺭﺳﯿـﺪﻥ ﺑـﺪﻫـﮑﺎﺭیم...


🕊ﺯﻧــﺪﮔـی ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺍﺳﺖ!

     ﺷﺎﯾﺪ، فرصتی نیست ،

     تا عکسی ﺷﻮیم ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﯼ ،

     ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﻃﺎﻗﭽﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ 

     ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﮔﺮﺩﮔﯿﺮیماﻥ ﮐﻨﻨﺪ...!!!


🕊پس در لحظه زندگی کنید 

     و شاکر داشته هایتان باشید...


🔑 کلیدهای موفقیت 🔑

👑



❄❄❄❄❄



🐬👁‍🗨من آموخته ام :ساده ترین راه برای شاد بودن،

دست کشیدن از گلایه است...


🐬👁‍🗨من آموخته ام :تشویق یک آموزگار خوب،

می تواند زندگی شاگردانش را دگرگون کند...


🐬👁‍🗨من آموخته ام :افراد خوش بین نسبت به افراد بدبین٬

عمر طولانی تری دارند...


🐬👁‍🗨من آموخته ام :نفرت مانند اسید،

ظرفی که در آن قرار دارد را از بین می برد...


🐬👁‍🗨من آموخته ام :بدن برای شفا دادن خود توانایی عجیبی دارد،

فقط باید با کلمات مثبت با آن صحبت کرد...


🐬👁‍🗨من آموخته ام :اگر می خواهم خوشحال باشم،

باید سعی کنم دل دیگران را شاد کنم...


🐬👁‍🗨من آموخته ام :اگر دو جمله ی «خسته ام» و «احساس خوبی ندارم» را از زندگی حذف کنم، بسیاری از بیماری ها و خستگی ها برطرف می شوند...


🐬👁‍🗨من آموخته ام :وقتی مثبت فکر می کنم ،

شادتر هستم و افکار مهرورزانه در سر می پرورانم...


🐬و سرانجام اینکه من آموخته ام :

👁‍🗨«با خدا همه چیز ممکن است...»


👑 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی